0
40000

Kolo HEAD X-Rubi IV 29" bkmatt/grey 2017 SRAM GX - SRAM 34t

VIP cena 29.999Kč!! Pánské horské kolo HEAD, 1 x 11 SRAM, Alu 6061 HT TB, 29‘‘. Výška rámu 44/48/52/56 cm, hmotnost 11,5 kg.

Původní cena 42 990 Kč  s DPH
Cena: 35 290 Kč  s DPH
Ks
Dostupnost: Všechny uvedené varianty jsou skladem
Kód zboží: 17405 29
Velikost kol/rámů
Vyprodej
Popis Kolo HEAD X-Rubi IV 29" bkmatt/grey 2017 SRAM GX - SRAM 34t

Požadujete tuto VIP CENU - 29.999Kč?

Pomocí kontaktního formuláře se prosíme zaregistrujte do VIP zóny HEAD, (stačí napsat Vaše kontaktní údaje a do dotazu "VIP") a my Vám pošleme dodatkovou slevu v % na tento produkt.

Dodáváme do ČR a Slovenska.

Vidlice Rock Shox -Reba SA, boost, HH15, travel 100 + Oneloc sprint
   
Hlavové složení Neco - H385
Představec HEAD RAS - D6500-8, 80/100mm
Řidítka HEAD MHB - A6043BT, 720mm/35mm
Sedlovka HEAD MSP - D604, 400-350/31,6mm
Řazení SRAM - GX TRIGGER 1 x 11
Přehazovačka SRAM - GX
Přesmykač  
Kliky SRAM - GX 34t
Kazeta SRAM - XG 1150 10-42
Brzdy Shimano - SLX M675
Přední náboj HEAD
Zadní náboj HEAD, HH12
Pláště Schwalbe - Rocket Ron 2,1''
Ráfky XCO Rio
Sedlo Head
Pedály Wellgo

TEST kola X-RUBI: http://cykl.cz/item/test-head-x-rubi-iii-29

Robustní rám se skvěle funkčním osazením čítajícím spolehlivé díly SRAM a vzduchovou vidlici Rock Shox s dálkovým lockoutem. Rám X-RUBI je pak v mnoha ohledech typickým zástupcem své kategorie a nabízí skoro až neotřesitelnou jízdní stabilitu a schopnost velmi dobré prostupnosti hodně členitým terénem plným nástrah v podobě kořenů či kamenů.

Head X-Rubi IV 29 je přesně tou devětadvacítkou, u níž vyniknou pozitiva dané koncepce spojená se schopností poprat se i s hodně členitým terénem, aniž by majitel oplýval vyloženě vytříbenou jezdeckou technikou. Jednoduše řečeno – tento bike zvládá vyjet hodně prudké stojky, a stejně tak ve sjezdech příkrých pasáží si stále zachovává takovou porci jistoty až neohroženosti, že bude jezdec vyzdvihovat dovednosti největšího průměru kol bezmála do nebes. Dokonce i v zatáčkách si vede obstojně a přes delší rozvor nemá v točitých pasážích problémy, byť nejsou rozměry kola zrovna malé. To však majitel ucítí spíše při nesení kola po schodišti činžáku, nežli při jízdě samotné, takže geometrie zasluhuje pochvalu. Hodně se nám líbila nadstandardní sestava podložek pod představcem – takže následná variabilita posedu je hodně příjemná, ať už budeme preferovat jízdní komfort, či vyloženě sportovnější pozici. S tou nemá Head problém, nízká hlavová trubka je v tomto směru výhodou. Nám více vyhovovalo nastavení vzpřímenější pozice, která je komfortní i při celodenní jízdě, a přitom znatelně neubírá kolu na vrchařských schopnostech. Současně ani vyloženě prudké padáky nebyly se sériově nastaveným posedem nepřekonatelné.