0
40000


Kolo dámské HEAD GRANGER 29" bkmatt/pink 2019 ALTUS - ALTUS 3x9

Dámské horské kolo HEAD, 27x rychlostí, Alu 6061 DB HT, 29‘‘. Výška rámu 42/47/52/56 cm, hmotnost 14,8 kg.

Původní cena 14 990 Kč  s DPH
Cena: 11 399 Kč  s DPH
Ks
Dostupnost: Všechny uvedené varianty jsou skladem
Kód zboží: 19203/gralady29
Záruka: 24
Velikost kol/rámů
Akce
Popis Kolo dámské HEAD GRANGER 29" bkmatt/pink 2019 ALTUS - ALTUS 3x9


Dodáváme do ČR a na Slovensko

 

Vidlice Suntour - XCT HLO DS, travel 100mm
Zadní tlumič  
Hlavové složení Neco - H148M
Představec HEAD Components - 70-100mm/31,8mm
Řidítka HEAD Components - 720/31,8mm
Sedlovka HEAD Components - 400-350/31,6mm
Řazení Shimano - Altus SLM2000 3x9
Přehazovačka Shimano - Altus RDM370 9 speed
Přesmykač Shimano - Altus FDM370
Kliky Suntour - XCT T414 175mm 44-32-22
Kazata Shimano - HG200 11-34T
Brzdy Tektro - HDM285 180/160mm
Přední náboh HEAD Components - 32h QR9/100mm
Zadní náboj HEAD Components - 32h QR9/135mm
Plášťe Impac Smartpac 29x2,1"
Ráfky Remerx - Master Disc
Sedlo HEAD Components VL1831
Pedály Wellgo C127DU

 

Z hlediska použité geometrie je GRANGER klasický sportovní rám. Vyznačuje se delším rozvorem, vynikající jízdní stabilitou, ale současně také poslušností ke změně směru jízdy. Ta je zajištěna především 80mm představcem, který společně se širokými řídítky nabídne, příkladnou točivost. Ve vyšších rychlostech už sice převládne celková stabilita nad obratností, ale v těch nižších se dá s tímto rámem snadno proplést i hodně točitými pasážemi. Krátký představec a výška řídítek se ale promítly do vlastnosti pro daný segment netypické, a sice do ochoty k odlepení předního kola od země. Není třeba obav, ve výjezdech je Head Granger stále klasickým rámem, byť vyžaduje trochu práce s těžištěm. Ale v případě nutnosti nadhození předního kola na překážku, eventuelně i při bunny hopu, má jezdec pocit nadstandardní ovladatelnosti. Stačí jen zabrat za řídítka a opřít se do pedálů, následné odlepení obou kol od země a výšku skoku limituje pouze celková hmotnost. Ve sjezdech přijdou opět vhod širší řídítka a kratší představec, dokonce i méně zkušený jezdec si na testovaném biku dovolí sjet hodně prudká klesání, aniž by se musel extrémně posouvat za sedlo. Přestože jsou pro tento rám ideálním prostředím především klasické rychlejší tratě, tak se kolo nezalekne ani těch techničtějších. Ve vyloženě tvrdším terénu jsou sice trochu limitujícím faktorem pláště Kenda, ovšem jejich výhodou je dobré odvalování na asfaltu a tvrdém podkladu všeobecně, zajištěné téměř na sebe navazujícími výstupky uprostřed běhounu.