0
40000


Kolo HEAD X-Rubi I 29" bk/orange 2019 ALIVIO - ACERA 3x9

Pánské horské kolo HEAD, 27x rychlostí, Alu 6061 DB HT, 29‘‘. Výška rámu 44/48/52/56 cm, hmotnost 14,2 kg.

Původní cena 16 590 Kč  s DPH
Cena: 13 500 Kč  s DPH
Ks
Dostupnost: Všechny uvedené varianty jsou skladem
Kód zboží: 19112 bk/orange 29
Záruka: 24
Velikost kol/rámů
Akce
Popis Kolo HEAD X-Rubi I 29" bk/orange 2019 ALIVIO - ACERA 3x9

Dodáváme do ČR a na Slovensko

 

Vidlice Suntour - XCT HLO DS, travel 100mm
Zadní tlumič  
Hlavové složení Neco - H398
Představec HEAD Components - 70-100mm/31,8mm
Řidítka HEAD Components - 720/31,8mm
Sedlovka HEAD Components 400-350/31,6mm
Řazení Shimano - Altus SLM2000 3x9
Přehazovačka Shimano - Alivio RDM4000 9 speed
Přesmykač Shimano - Acera FDM3000
Kliky Suntour - XCM T410 175mm 40-30-22
Kazata Shimano - HG200 11-34T
Brzdy Shimano MT200 180/160mm
Přední náboh HEAD Components - 32h QR9/100mm
Zadní náboj HEAD Components - 32h QR9/135mm
Plášťe Schwalbe - Smart Sam 2.1''
Ráfky Remerx - Master Disc
Sedlo HEAD Components VL3381
Pedály Wellgo M272T DU

TEST kola X-RUBI: http://cykl.cz/item/test-head-x-rubi-iii-29

Robustní rám se skvěle funkčním osazením čítajícím spolehlivé díly Shimano a vidlici Suntour. Rám X-RUBI je pak v mnoha ohledech typickým zástupcem své kategorie a nabízí skoro až neotřesitelnou jízdní stabilitu a schopnost velmi dobré prostupnosti hodně členitým terénem plným nástrah v podobě kořenů či kamenů.

Head X-Rubi je přesně tou devětadvacítkou, u níž vyniknou pozitiva dané koncepce spojená se schopností poprat se i s hodně členitým terénem, aniž by majitel oplýval vyloženě vytříbenou jezdeckou technikou. Jednoduše řečeno – tento bike zvládá vyjet hodně prudké stojky, a stejně tak ve sjezdech příkrých pasáží si stále zachovává takovou porci jistoty až neohroženosti, že bude jezdec vyzdvihovat dovednosti největšího průměru kol bezmála do nebes. Dokonce i v zatáčkách si vede obstojně a přes delší rozvor nemá v točitých pasážích problémy, byť nejsou rozměry kola zrovna malé. To však majitel ucítí spíše při nesení kola po schodišti činžáku, nežli při jízdě samotné, takže geometrie zasluhuje pochvalu. Hodně se nám líbila nadstandardní sestava podložek pod představcem – takže následná variabilita posedu je hodně příjemná, ať už budeme preferovat jízdní komfort, či vyloženě sportovnější pozici. S tou nemá Head problém, nízká hlavová trubka je v tomto směru výhodou. Nám více vyhovovalo nastavení vzpřímenější pozice, která je komfortní i při celodenní jízdě, a přitom znatelně neubírá kolu na vrchařských schopnostech. Současně ani vyloženě prudké padáky nebyly se sériově nastaveným posedem nepřekonatelné.