0
40000


Kolo HEAD X-Rubi III 29" bkmatt/red 2019 SLX - DEORE 2x10, AIR vidlice s lock outem

Pánské horské kolo HEAD, 2x 11, Alu 6061, TPR DB HT 29‘‘. Výška rámu 44/48/52/56 cm, hmotnost 13,6 kg.

Původní cena 25 990 Kč  s DPH
Cena: 18 999 Kč  s DPH
Ks
Dostupnost: Všechny uvedené varianty jsou skladem
Kód zboží: 19108 bkmatt/red 29
Záruka: 24
Velikost kol/rámů
Akce
Popis Kolo HEAD X-Rubi III 29" bkmatt/red 2019 SLX - DEORE 2x10, AIR vidlice s lock outem


Dodáváme do ČR a na Slovensko

 

Vidlice Suntour XCR32 Air - RLR DS 100mm, vzduchová vidlice s lock outem (vypínání na řidítkách)
Zadní tlumič  
Hlavové složení Neco - H385E
Představec HEAD Components - 70-100mm/31,8mm
Řidítka HEAD Components - MTB 720/35mm/31,8mm
Sedlovka HEAD Components - 400-350/31,6mm
Řazení Shimano - Deore SLM610 2x10
Přehazovačka Shimano - SLX RDM670 10 speed
Přesmykač Shimano - Deore FDM6020
Kliky Shimano - Deore FCM617 175mm 36-22
Kazata Shimano - HG50 11-36T
Brzdy Tecro Gemini M500 180/160mm
Přední náboh HEAD Components PRO - 32h QR9/100mm
Zadní náboj HEAD Components PRO- 32h QR9/135mm
Plášťe Schwalbe - Rapid Rob 2.1''
Ráfky Remerx - Disc NB 32h
Sedlo HEAD Components VL3381
Pedály Wellgo M272T DU

 

TEST kola X-RUBI: http://cykl.cz/item/test-head-x-rubi-iii-29

Robustní rám se skvěle funkčním osazením čítajícím spolehlivé díly Shimano a vzduchovou vidlici Rock Shox s dálkovým lockoutem. Rám X-RUBI je pak v mnoha ohledech typickým zástupcem své kategorie a nabízí skoro až neotřesitelnou jízdní stabilitu a schopnost velmi dobré prostupnosti hodně členitým terénem plným nástrah v podobě kořenů či kamenů.

 

Head X-Rubi III 29 je přesně tou devětadvacítkou, u níž vyniknou pozitiva dané koncepce spojená se schopností poprat se i s hodně členitým terénem, aniž by majitel oplýval vyloženě vytříbenou jezdeckou technikou. Jednoduše řečeno – tento bike zvládá vyjet hodně prudké stojky, a stejně tak ve sjezdech příkrých pasáží si stále zachovává takovou porci jistoty až neohroženosti, že bude jezdec vyzdvihovat dovednosti největšího průměru kol bezmála do nebes. Dokonce i v zatáčkách si vede obstojně a přes delší rozvor nemá v točitých pasážích problémy, byť nejsou rozměry kola zrovna malé. To však majitel ucítí spíše při nesení kola po schodišti činžáku, nežli při jízdě samotné, takže geometrie zasluhuje pochvalu. Hodně se nám líbila nadstandardní sestava podložek pod představcem – takže následná variabilita posedu je hodně příjemná, ať už budeme preferovat jízdní komfort, či vyloženě sportovnější pozici. S tou nemá Head problém, nízká hlavová trubka je v tomto směru výhodou. Nám více vyhovovalo nastavení vzpřímenější pozice, která je komfortní i při celodenní jízdě, a přitom znatelně neubírá kolu na vrchařských schopnostech. Současně ani vyloženě prudké padáky nebyly se sériově nastaveným posedem nepřekonatelné.