0
40000


Kolo HEAD X-Rubi IV 29" bkmatt/grey 2020 Sram NX Eagle 1x12, AIR vidlice s lock outem

VIP cena 25.490 Kč!! Pánské horské kolo HEAD, 1x12 SRAM, Alu 6061 TPR DB HT, 29‘‘. Výška rámu 44/48/52/56 cm, hmotnost 12,8 kg.

Původní cena 29 990 Kč  s DPH
Cena: 24 500 Kč  s DPH
Ks
Dostupnost: Všechny uvedené varianty jsou skladem
Kód zboží: 20106 Bkmatt/green 29
Záruka: 24
Velikost kol/rámu/dodání
Akce
Popis Kolo HEAD X-Rubi IV 29" bkmatt/grey 2020 Sram NX Eagle 1x12, AIR vidlice s lock outem

Kola Head X-RUBI definuje tvar rámu. Snížená horní rámová trubka nabízí uživateli kola větší pohodlí a možnosti pro výběr. X-Rubi IV představuje čtvrtý model typové řady. Je vybaven vzduchovou odpruženou vidlicí Suntour se zamykáním z řídítek, hydraulickými kotoučovými brzdami a převody od SRAMu v kombinaci 1x12. S koly 29".

Brzdy: Shimano MT401 with SHIMANO SMRT56 180/160MM rotors

Kazeta: Sram PG1210 11-50T Eagle

Převodník: Sram NX DUB Eagle 175mm 34T

Vidlice: Suntour - Raidon XC RL AIR, travel 100 + Remote lock, QR9

Hlavové složení: Neco - TPR H385

Představec: HBC Pro R-Film 70-90/35mm

Řídítka: HBC Pro R-Film 720/35mm

Sedlovka: HBC Pro R-Film 400/31.6mm

Řazení: Sram NX Eagle 1x12

Přehazovačka: Sram NX Eagle 12 speed

Přední náboj: HBC Pro 32h QR9/100mm

Zadní náboj: HBC Pro 32h QR9/135mm

Ráfky: Remerx - RXR Light 32h

Sedlo: HEAD – VL3381 Cr-Mo

Pláště: Schwalbe - Rapid Rob 2.25"

 

TEST kola X-RUBI: http://cykl.cz/item/test-head-x-rubi-iii-29 

Robustní rám se skvěle funkčním osazením čítajícím spolehlivé díly SRAM a vzduchovou vidlici Rock Shox s dálkovým lockoutem. Rám X-RUBI je pak v mnoha ohledech typickým zástupcem své kategorie a nabízí skoro až neotřesitelnou jízdní stabilitu a schopnost velmi dobré prostupnosti hodně členitým terénem plným nástrah v podobě kořenů či kamenů.

Head X-Rubi IV 29 je přesně tou devětadvacítkou, u níž vyniknou pozitiva dané koncepce spojená se schopností poprat se i s hodně členitým terénem, aniž by majitel oplýval vyloženě vytříbenou jezdeckou technikou. Jednoduše řečeno – tento bike zvládá vyjet hodně prudké stojky, a stejně tak ve sjezdech příkrých pasáží si stále zachovává takovou porci jistoty až neohroženosti, že bude jezdec vyzdvihovat dovednosti největšího průměru kol bezmála do nebes. Dokonce i v zatáčkách si vede obstojně a přes delší rozvor nemá v točitých pasážích problémy, byť nejsou rozměry kola zrovna malé. To však majitel ucítí spíše při nesení kola po schodišti činžáku, nežli při jízdě samotné, takže geometrie zasluhuje pochvalu. Hodně se nám líbila nadstandardní sestava podložek pod představcem – takže následná variabilita posedu je hodně příjemná, ať už budeme preferovat jízdní komfort, či vyloženě sportovnější pozici. S tou nemá Head problém, nízká hlavová trubka je v tomto směru výhodou. Nám více vyhovovalo nastavení vzpřímenější pozice, která je komfortní i při celodenní jízdě, a přitom znatelně neubírá kolu na vrchařských schopnostech. Současně ani vyloženě prudké padáky nebyly se sériově nastaveným posedem nepřekonatelné.